اسکوبی دو شمشیر و اسکوب


1h 14m
کارگردانی شده توسط کریستینا سوتا و مکسول اتمز
6.3 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : انیمیشن اسکوبی دو شمشیر و اسکوب (Scooby-Doo! The Sword and the Scoob) یک جادوگر با نیروهای شیطانی، شخصیت‌های اصلی فیلم اسکوبی دو را به دنیای جادوگران پلید، شوالیه‌های جوانمرد و اژدهای بزرگ و ترسناک در زمان گذشته، منتقل می‌کند. در این میان پادشاه آرتور برای نجات تاج و تخت خود به کمک فوق کارآگاهان محبوب ما نیاز دارد. اما تلاش های شجاعانه آنها فقط اوضاع را از نظر سلطنتی بدتر خواهد کرد! حالا اسکوبی دو و دوستانش باید از این مخمصه فرار کنند و… درباره انیمیشن : انیمیشن Scooby-Doo! The Sword and the Scoob محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی Christina Sotta در سال 2021 ساخته شده است. در انیمیشن اسکوبی دو شمشیر و اسکوب بازیگرانی چون Jason Isaacs، Kate Micucci، Matthew Lillard، Nick Frost، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

درباره

اسکوبی دو شمشیر و اسکوب یک فیلم در ژانر اکشن, انیمیشن, فانتزی و ماجراجویی است که توسط کریستینا سوتا کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جیسون آیزکس, کیت میکوچی, گرگ الیس, گری دلیسل, متیو لیلارد و نیک فراست اشاره کرد.

نظرات

نظری ثبت نشده است