برگری باب


The Bob's Burgers Movie

1h 42m
کارگردانی شده توسط برنارد دریمن و لورن بوچارد
7 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

داستان از جایی شروع می‌شود که ترکیدن یک لوله آب باعث ایجاد یک فرورفتگی عظیم درست در مقابل رستوران برگری باب شده و ورودی را مسدود می‌کند. حال وقوع این حادثه برنامه‌های خانواده بلچر را برای یک تابستان هیجان انگیز بهم می ریزد. در حالی که باب و لیندا تلاش می‌کنند تا تجارت خانوادگی خود را سرپا نگه دارند، بچه‌ها نیز سعی می‌کنند رازی را حل کنند که می‌تواند رستوران خانواده آن‌ها را نجات دهد و ...

درباره

برگری باب یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, کمدی و ماجراجویی است که توسط برنارد دریمن کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا و ایرلند بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به اچ. جان بنجامین, پل اف. تامپکینز, جان رابرتس, دن مینتز, دیوید هرمان, دیوید وین, زک گالیفیناکیس و کریستین شال اشاره کرد.

عناوین مشابه

تاز: در جستجوی برگر

Taz: Quest for Burger

هنگامی که یک یاغی و تبهکار، پدر یک باندیکوت جوان به نام کوین و مواد غذایی کل شهر را به سرقت می‌برد، کوین یک شیطان تاسمانی (پستانداری کیسه‌دار) را استخدام می‌کند تا در پیدا کردن دزد به او کمک کند. در این میان تاز ممکن است یک سرکش بداخلاق با شهرتی وحشتناک باشد اما در این مسیر با کوین همراه شده تا جنایتکار را از طریق شیطان تاسمانی ردیابی کنند و…

6.2
ادامه / دانلود

میکی و دوستان: ترفند یا رفتار

Mickey and Friends Trick or Treats

میکی، مینی، گوفی، دونالد و دیزی زمانی که دونالد جاسوس‌ترین عمارتی را که تا به حال دیده است جاسوسی می‌کند و فکر می‌کند بهترین عمارت‌ها را دارد. پس از اینکه او دوستانش را متقاعد می کند که یک ملاقات را به خطر بیندازند، مالک، ویچ هیزل، طلسم می کند که آنها را به لباس هایشان تبدیل می کند.

7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است