بچه رئیس: ویژه برنامه کریسمس


45m
کارگردانی شده توسط کریستو استامبولیف
5.1 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : زمانیکه بچه رییس به طور تصادفی جایش را با یکی از الف های بابانوئل عوض می کند و در قطب شمال گیر می افتد، شرایط تغییر می کند.

درباره

بچه رئیس: ویژه برنامه کریسمس یک انیمیشن در ژانر انیمیشن و خانوادگی است که توسط کریستو استامبولیف کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به الکس کازرس, جودی بنسون و ری چیس اشاره کرد.

عناوین مشابه

بازگشت گالیور

خلاصه انیمیشن : گالیور، به عنوان ماجراجویی که دنیا را زیر پا گذاشته است دعوت شده تا بار دیگر به شهر لی‌لی‌پوت که زمانی آن را از دست دشمنان نجات داد، بازگردد. اما زمانی که گالیور به لی‌لی‌پوت می‌رسد، مردم شهر را خشمگین، وحشت‌زده و ناامید می‌بیند. چون پادشاه لی‌لی‌پوت این باور را در مردم ایجاد کرده بود که گالیور یک انسان غول پیکر افسانه‌ای است اما آن‌ها متوجه شده‌اند که گالیور نیز یک انسان کاملا معمولی می‌باشد. حال پادشاه که از گالیور ناامید شده دستور اعدام و قتل او را صادر می‌کند اما…

4.6
ادامه / دانلود

روبی گیلمن، کراکن نوجوان

Ruby Gillman: Teenage Kraken

نوجوانی 16 ساله به نام روبی گیلمن که به زودی متوجه می‌شود از نسل یک خانواده سلطنتی از کراکن‌های دریایی افسانه‌ای می‌باشد و سرنوشت واقعی او در اعماق آب‌هاست. اما وقتی مادرش او را از رفتن به دریا منع می‌کند، روبی بیشتر از قبل برای کشف حقیقت تلاش می‌کند و…

5.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است