بچه رئیس 1


1h 37m
کارگردانی شده توسط تام مک‌گراث
6.3 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : انیمیشن بچه رئیس داستان زندگی خود را زمانی که یک پسر بچه ی 7 ساله بود تعریف می کند . او به نحوی نسبت به زندگی برادر خود که آدم متشخص می باشد حسادت می کند . هنگامی که او از یک ماموریت نزد آغئش پر محبت پدر و مادر خود باز می گردد در مورد توطئه مخفی رئیس کمپانی Puppy که شرکتی در مورد تجارت سگ می باشد اطلاعات کسب می کند . در این توطئ ی بزرگ رد پای برادرش نیز دیده می شود . این عامل باعث دور شدن هر دو برادر از یکدیگر می شود ولی آنها در تلاش هستند تا ثابت کنند ماهیت عشق به گونه ای نیست که در جهان هستی از بین برود . هر دو باید با یکدیگر متحد شوند تا پدر و مادر خود را نجات دهند و ثبات را به هستی بازگردانند .

درباره

بچه رئیس 1 یک فیلم در ژانر انیمیشن و کمدی است که توسط تام مک‌گراث کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2017 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به استیو بوشمی, الک بالدوین و جیمی کیمل اشاره کرد.

عناوین مشابه

موش سرآشپز

«رمی» موشی شهرستانی و عاشق آشپزی است که الگوی او «گوستو»، سرآشپز یکی از معروف ترین رستوران های پاریس میباشد. روزی «رمی» از مرگ «گوستو» باخبر می شود و اتفاقی به پاریس می رسد. پس از چندی نیز در رستوران «گوستو» که حالا رونق خود را از دست داده، مخفیانه مشغول به کار آشپزی می شود.

8.1
ادامه / دانلود

کسی که او را قبلا می شناختم

الی معتاد با شان، پارتنر سابقش، به کار در سفری به زادگاهش ، خاطراتشان را مرور و شروع به زیر سوال بردن همه چیز درباره شخصی که تبدیل شده است، می کند. همه چیز فقط وقتی گیج کننده تر می شود که کسیدی را ملاقات می کند، کسی که او را به یاد شخصی که قبلا بوده است می اندازد.

5.7
ادامه / دانلود

آندرداگز

The Underdoggs

Jaycen 'Two Js' Jennings یک ستاره حرفه ای سابق فوتبال که به کف رسیده است. هنگامی که او محکوم به انجام خدمات اجتماعی مربیگری Underdoggs، یک تیم فوتبال سرکش در زادگاهش می شود، او این کار را بیشتر به عنوان فرصتی برای بازسازی وجهه عمومی خود می بیند. اما در این پروسه، او ممکن است زندگی خود را تغییر دهد و عشق خود به بازی را دوباره کشف کند.

5.5
ادامه / دانلود

نظرات

28 دسامبر 2021

mohammad

لطفا لینک را اصلاح کنید لینک دانلود هم برای قسمت 1 بچه رئیس هم قسمت 2 ایراد داره

پاسخ

28 دسامبر 2021

مدیریت سایت

سلام ، چک شد مشکلی نداشت.

پاسخ