رامبل


1h 44m
کارگردانی شده توسط همیش گریو
5.8 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : در دنیایی که کشتی هیولاها یک ورزش جهانی است و هیولاها از ورزشکاران فوق ستاره‌ی این رشته هستند ، یک نوجوان به‌نام وینی به دنبال این است که با مربیگری یک هیولای دوست داشتنی و مهربان ، راه پدرش را در پیش بگیرد و…

درباره

رامبل یک انیمیشن در ژانر کمدی و ماجراجویی است که توسط همیش گریو کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به استفن ای. اسمیت, جرالدین ویسواناتان و ویل آرنت اشاره کرد.

عناوین مشابه

شاگرد ببر

The Tiger

تام لی، پسر چینی آمریکایی متوجه می شود که او بخشی از دودمان محافظان جادویی است که به نام نگهبانان شناخته می شوند. تام متوجه می شود که برای داشتن شانس مبارزه با نیروهای شیطانی که جهان را تهدید می کنند، ابتدا باید جنگجویان زودیاک را به عنوان یک تیم متحد گرد هم آورد.

5.7
ادامه / دانلود

اورکل بابا نوئل را نجات می دهد

Urkel Saves Santa: The Movie!

فصل تعطیلات فرا رسیده و استیو اورکل نابغه اما در عین حال دست و پا چلفتی، به طور ناخواسته در هنگام تلاش برای رفع یک اشتباه، باعث هرج و مرج بیشتر شده و در نتیجه شادی تعطیلات را خراب می‌کند. حال استیو مأموریتی را برای یافتن محل زندگی بابانوئل آغاز می‌کند، به این امید که بابانوئل واقعی بتواند به شهر کمک کرده و روح کریسمس را دوباره زنده کند اما…

6.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است