مومیایی ها


1h 28m
کارگردانی شده توسط جان ژسوس گارسیا گالوچا
5.7 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

سه مومیایی که از لندن کنونی سر در می آورند و به دنبال انگشتری قدیمی متعلق به خانواده سلطنتی می گردند که باستان شناس بلندپرواز، لُرد کارنبی، آن را دزدیده است.

درباره

مومیایی ها یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, خانوادگی و کمدی است که توسط جان ژسوس گارسیا گالوچا کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا و اسپانیا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به اسکار باربران، آنا استر آلبورگ، لوئیس پرز رینا اشاره کرد.

عناوین مشابه

آکادمی جادویی

The Academy of Magic

آئورا توانایی های هیجان انگیز و اسرارآمیز زیادی دارد. او و دوستانش ماجراجویی های زیادی در آکادمی مخصوص خودشان دارند اما چیزی نمیگذرد که آئورا متوجه میشود مدرسه آنها، رازهای ناشناخته زیادی را از آنها مخفی کرده است. آیا او و دوستانش میتوانند از حقیقت پرده برداری کنند؟

3.3
ادامه / دانلود

بتمن: شوالیه تاریکی بازمی‌گردد، قسمت اول

حدود 10 سال است که بتمن مشاهده نشده و هم اکنون نسل جدیدی از جنایتکاران، در حال نابودی شهر گاتهام می‌باشند. حال فردی به نام بروس وین 55 ساله، مجبور می‌شود به دنیای بتمن بازگشته تا ساکنان شهر را از شر جنایتکاران بی‌رحم نجات دهد. اما آیا بتمن هنوز هم آنچه برای مبارزه با جرم و جنایت در دوره جدید لازم است را دارد؟

7.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است