هاپ


Hop

1h 35m
کارگردانی شده توسط تیم هیل
5.4 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خرگوش کوچک و بازیگوشی به نام ای بی که به همراه خانواده خود و یک سری جوجه کوچک در جزیره راپانویی (جزیره عید پاک) زندگی می کند و علاقه فراوانی به نواختن موسیقی دارد اما پدر او که مسئول رساندن کادوها و تخم مرغ های روز عید پاک است می خواهد تا ای بی راه او را ادامه دهد و جانشین او در این کار شود. به همین دلیل «ای بی» مصمم می شود تا از جزیره خود فرار کند و به شهری دیگر برود تا بتواند با نواختن موسیقی مشهور شود...

درباره

هاپ یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, کمدی و ماجراجویی است که توسط تیم هیل کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا و ژاپن بوده و در سال 2011 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به الیزابت پرکینز, تیفانی اسپنسن, جانگو مارش, جیمز مارسدن, جیمی کارتر, چلسی هندلر, داستین ایبارا و دیوید هسلهاف اشاره کرد.

عناوین مشابه

بیسکوئیت باغ وحشی

Animal Crackers

در مورد دو نفر به نام های اوین و زوئی می باشد که به یک باغ وحش جدید میروند می شوند. آنها ازهوراس (عموی زوئی) یک جعبه شگفت انگیز و جادویی بیسکوییت میگیرند و متوجه می شوند که خوردن این بیسکوییت ها آنها را به حیوان تبدیل میکند. سپس در میابند که گروهی ثروتمند به دنبال به دست آوردن این جعبه هستند و آنها باید با توطئه های کلاهبردارانه آنها مبارزه کنند تا این جعبه را نجات دهند.

5.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است