کاپیتان مورتن و ملکه عنکبوتی


Captain Morten and the Spider Queen

1h 15m
کارگردانی شده توسط هنری نیکلسون
5.6 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

پسر نوجوانی به نام مورتین به شکل اسرارآمیزی به اندازه‎ی یک حشره در می‌آید و باید قایق اسباب‌بازی‌اش را از محیط خطرناک عبور دهد.

درباره

کاپیتان مورتن و ملکه عنکبوتی یک انیمیشن در ژانر انیمیشن و ماجراجویی است که توسط هنری نیکلسون کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور استونی, انگلستان و ایرلند بوده و در سال 2018 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به برندن گلیسون, پالین مک‌لین, تامی تیرنن, جیسون بیرن, سیاران هیندز, ماریو روزنستاک, مایکل مک‌الاتون و نیل دلامر اشاره کرد.

نظرات

26 فوریه 2024

Melisa

ممنون از سایت خوبتون که اینقد واضح با کیفیته مخصوصا با معرفی کارتن‌های پایین صفحه دانلود ، ممنونم ازتون من ی مادر شاغلم باید هر روز قبل رفتن به سرکارم خیلی وقت بزارم که انیمیشن جدید که دخترم ندیده باشه رو براش پیدا کنمو دانلود کنم اما امروز سایتتونو دیدم خیلی خوب بود چون دخترم چهار سالشه هر روز پیش مادرم میمونه تا برگردم خونه اونم اگه این کارتن‌ها نباشه حوصلش سر میره و بی قراری میکنه ، هم خودش و هم مادر پیره من اذیت میشن دیگه باید همش تلفن کنن به من سرکارم دم دیقه هم نمیشه حرف زد اما دخترم نمیگذره و نق میزنه وقتی کارتن باشه راحتر کنار میان باهم خدا خیرتون بده کلی وقت منو ازاد کردید که حداقل قبل رفتنم ی لقمه صبحونه میتونم بخورم اخه شبم تا شام میخورم بیهوش میشم از خستگی نمیتونم گوشی دستم بگیرم حتی ، شرمنده متنم خیلی طولانی شد فقط باب درد و دل بود و اینکه بازم اگه میشه کارتنای خوب و متنوع بزارید تا سایتتون ممنونتون میشم از طرف ی مادر شاغل

پاسخ

26 فوریه 2024

دیس فیلم

سلام و عرض ادب، سلامت باشید، از اینکه کار ما برای شما مفید واقع شده بی نهایت خوشحالیم، از همراهیتون متشکریم و براتون آرزوی موفقیت داریم.

پاسخ