آدمکش بوستون


1h 52m
کارگردانی شده توسط مت راسکین
6.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

براساس داستان واقعی قاتل زنجیره ای بوستون است که قربانیانش زنان بودند. لورتا مکلافلن اولین خبرنگاری بود که حلقه اتصال قتل ها به یکدیگر را کشف و خبر آدمکش بوستون را منتشر کرد. او به همراه همکارش جین کول با مبارزه با تبعیض هایی که در اوایل دهه 1960 علیه زنان وجود داشت، درباره بدنام ترین قاتل سریالی شهر گزارش تهیه کرد.

درباره

آدمکش بوستون یک فیلم در ژانر تاریخی, جنایی و درام است که توسط مت راسکین کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به کایرا نایتلی، کری کون، کریس کوپر اشاره کرد.

عناوین مشابه

ایستگاه بعد، کریسمس

Next Stop, Christmas

جراحی به نام انجی آماده می‌شود تا کریسمس دیگری را به تنهایی در بیمارستان بگذراند. زمانی که او سوار قطار شهری شده و به خواب می‌رود، پس از گذشت مدتی در 10 سال گذشته از خواب بیدار می‌شود. حال انجی می‌تواند انتخاب‌های متفاوتی در زندگی داشته باشد تا آینده پیش روی خود را تغییر دهد اما…

7
ادامه / دانلود

لوگان

Logan

در آینده ای نزدیک، در جایی نزدیک مرز مکزیک، لوگان که از اوضاع خسته شده، از پروفسور ایکس بیمار نگهداری می کند. به هر حال، لوگان تلاش می کند از دنیای بیرون مخفی بماند و میراث او زمانی که یک جهش یافته جوان که تحت تعقیب نیروهای تاریکی است، از راه می رسد، زیر و رو می شود.

8.1
ادامه / دانلود

موگلی : افسانه جنگل

خلاصه فیلم : یک بچه ی یتیم به نام موگلی توسط گله ای از گرگ ها به سرپرستی گرفته می شود. او توسط یک پلنگ سیاه به نام Bagheera (با بازی کریستین بیل) و خرسی خوش قلب به نام Baloo (با بازی سرکیس) زنده ماندن و بقاء در جنگل را یاد گرفته است. حضور موگلی در جنگل باعث عصبانیت شیر خان (با بازی بندیکت کامبربچ) می شود، ببری که تنها هدفش در زندگی خوردن موگلی است…

6.5
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است