آرتیمس فاول


1h 35m
کارگردانی شده توسط کنت برانا
4.2 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : یک مغز متفکر جوان ایرلندی است، به همراه محافظ شخصی خود “باتلر”، سروان “هالی” را از نیروی ویژه‌ که صاحب قدرت سحر و جادو می‎باشد، به منظور اخاذی برای تامین کردن هزینه‌ی جستجوی پدر گمشده‎اش و برای اعاده کردن خوشبختی خانواده‌اش، گروگان می‌گیرد. اما…

درباره

آرتیمس فاول یک فیلم در ژانر خانوادگی, علمی تخیلی, فانتزی و ماجراجویی است که توسط کنت برانا کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2020 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جاش گد, چارلی کامرون, ریچل اوفوری و مایکل روز اشاره کرد.

عناوین مشابه

ریکی استانیکی

Ricky Stanicky

وقتی سه دوست صمیمی دوران کودکی یک شوخی اشتباه می کنند، ریکی استانیکی خیالی را اختراع می کنند تا آنها را از دردسر خلاص کنند. بیست سال بعد، این سه نفر هنوز از ریکی که وجود ندارد به عنوان یک حقه برای رفتار ناپخته خود استفاده می کنند. اما زمانی که همسران و شرکای آنها مشکوک می شوند و خواستار ملاقات با آقای استانیکی افسانه ای می شوند، سه نفر مجرم تصمیم می گیرند یک هنرپیشه و شخصیت بداخلاق مشهور را استخدام کنند تا او را زنده کند.

6.2
ادامه / دانلود

آخرین سفر دیمیتر

Last Voyage of the Demeter

داستان فیلم که بر اساس یک فصل از رمان «دراکولا» به قلم برام استوکر نوشته شده راجب کشتی روسی دیمیتر است که برای حمل محموله‌های ویژه از کارپاتیا به لندن اجاره شده بود. در طول سفر اتفاقات عجیبی برای خدمه‌ی محکوم به فنای کشتی رخ می‌دهد، خدمه‌ای که برای زنده ماندن در این اقیانوس بی‌انتها نقلا می‌کنند. سرانجام کشتی دیمیتر به سواحل انگلستان می‌رسد اما هیچ اثری از خدمه نیست.

6.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است