آسمان خونین


2h 1m
کارگردانی شده توسط پیتر توروارت
6.2 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در مورد زنی به نام نادجا است که به یک بیماری مرموز مبتلا است و قصد دارد همراه با پسر خود به آمریکا سفر کند. اما زمانی که یک گروه تروریستی هواپیمای آن‌ها را می‌رباید، نادجا جان پسرش را در معرض خطر دیده و در نتیجه مجبور میشود از آخرین شانس خود برای نجات پسرش استفاده کند؛ اکنون وی ماهیت واقعی خود را آشکار کرده و هیولایی را که در درونش وجود دارد و به سختی برای پنهان کردنش تلاش میکند را آزاد کرده و…

درباره

آسمان خونین یک فیلم در ژانر اکشن, ترسناک و هیجان انگیز است که توسط پیتر توروارت کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آلمان و آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به الكساندر شر, پری باومایستر و کارل آنتون کوچ اشاره کرد.

عناوین مشابه

جن گیر پاپ

The Pope’s Exorcist

فیلم جن گیر پاپ با الهام از اتفاقات واقعی زمان‌های دور داستان گابریل آمورث جن گیر ارشد واتیکان را دنبال می‌کند که در حال تحقیق درباره تسخیر وحشتناک یک پسر جوان است که در این هنگام متوجه یک توطئه چند صد ساله می‌شود که هیچ کس در واتیکان از آن خبر نداشته و ندارد.

6.2
ادامه / دانلود

کینه 2

The Grudge 2

فیلم کینه 2 (The Grudge 2) پس از اتفاقات رخ داده در فیلم اول آبری خواهر کارن به توکیو می آید که او را از بیمارستان بیرون آورده و همراه خود به خانه ببرد، اما در بیمارستان کارن توسط روح کایاکو اذیت می شود و سعی می کند برای نجات خواهرش خودکشی کند که کایاکو به دنبال آبری نرود. پس از مرگ کارن آبری همراه با خبرنگاری به نام ایسون برای فهمیدن راز مرگ خواهرش تحقیق می کند…

5
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است