آیین قاتل


1h 32m
کارگردانی شده توسط جورج گالو
4 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

نسخه دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک کارآگاه در آستانه بازنشستگی با یک استاد مطالعات آفریقایی متحد می‌شود تا یک قاتل زنجیره‌ای خطرناک را که در حال انجام یک جادوی سیاه باستانی است پیدا کنند اما…

درباره

آیین قاتل یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و هیجان انگیز است که توسط جورج گالو کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به کول هاوزر، مورگان فریمن، موریل هیلر اشاره کرد.

عناوین مشابه

اسب جنگی تنها

Warhorse One

در حین انجام یک ماموریت نجات در زمان خروج ارتش آمریکا در سال 2021 از افغانستان، یک هلیکوپتر نیروهای ویژه توسط گروهی از شورشیان طالبان سرنگون می‌شود. در این میان یکی از افراد نیروهای ویژه به نام چف ریچارد میرکو (با بازی جانی استرانگ) از لاشه هواپیما به بیرون پرت شده و به طور معجزه‌آسایی از سقوط جان سالم به در می‌برد.

4.8
ادامه / دانلود

پر حرارت

خلاصه فیلم : در مورد یک مامور سابق KGB به نام آنا می‌باشد که اکنون به یک سرآشپز تبدیل شده است. اما او به زودی در رستوران جدیدش هدف مافیای محلی قرار می‌گیرد تا بدهی‌های شوهرش را پرداخت کند. حال آنا باید به مهارت‌های کشنده‌ خود تکیه کرده تا در یک حمله مرگبار تمام جنایتکاران را نابود و رستورانش را نجات دهد اما…

4.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است