استاد جدید فرقه کونگ فو


1h 54m
کارگردانی شده توسط جینگ ونگ
4.9 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : در مورد استاد وودانگ ژانگ کویشان در جزیره یخ و آتش شانگری-لا به همراه خانواده‌اش به دور از اختلاف و خونریزی زندگی می‌کند. اما وقتی وودانگ به دست افرادی که در کمین او بودند کشته می‌شود، پسر کوچکش ژانگ ووجی را تنها و یتیم رها می‌کند. حال ژانگ ووجی به طور ناخواسته به رقابت میان فرقه‌های مختلف در جهان هنرهای رزمی کشیده شده به امید اینکه بتواند انتقام پدرش را بگیرد.

درباره

استاد جدید فرقه کونگ فو یک فیلم در ژانر اکشن و فانتزی است که توسط جینگ ونگ کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور هنگ کنگ بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به دانی ین, سیوونگ فن و لوئیس کو اشاره کرد.

عناوین مشابه

خشم اژدها

خلاصه فیلم : در فیلم خشم اژدها شانگهای در اشغال ژاپنی هاست و کاراته کاران ژاپنی قصد شکست و تحقیر کونگ فوکاران چینی را دارند. با کشته شدن استاد بزرگ کونگ فو کاران که راز ضربه ی نهایی را می دانست، بهترین شاگردش چن (بروس لی) پس از بازگشت قصد انتقام از عاملان قتل استاد را دارد. از سوی دیگر وقتی ژاپنی ها پی می برند که چن نیز از راز ضربه ی نهایی آگاه است قصد جانش را می کنند و...

7.2
ادامه / دانلود

جان ویک: قسمت 2

John Wick: Chapter 2

پس از تسویه حساب با روس‌ها در قسمت اول فیلم، حالا که ویک به زندگی عادی خود بازگشته، سروکله سانتینو د آنتونیو، برادر سردسته مافیای ایتالیا از راه می‌رسد و وی از ویک به علت داشتن نشان تعهد می‌خواهد که دِینش را ادا کند و از ویک می‌خواهد خواهرش که سردسته مافیا است را به قتل برساند. ویک امتناع می‌کند و سانتینو در واکنشی عجولانه خانه ویک را به آتش می‌کشد. حال غول درونی ویک بیدار شده و او ابتدا به دنبال ادای دین (که در دنیای آدمکش‌ها یک رسم می‌باشد) نسبت به سانتینو و سپس انتقام از وی است و…

7.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است