اولین گاو


2h 2m
کارگردانی شده توسط کلی رایشارت
7.1 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : یک آشپز تنها، کم حرف و البته ماهر به غرب سفر میکند و به یک گروه از شکارچیانی که در منطقه اورگان مستقر شده اند می‌پیوندد. بعد از مدتی، او فقط با یک مهاجر چینی در آن گروه ارتباط برقرار میکند. او در طی این مدت به دنبال حمع کردن ثروتی برای خودش هم هست. مدت زیادی طول نمیکشد که این دو نفر میتوانند با همکاری هم، یک تجارت موفق را بنا کنند و ….

درباره

اولین گاو یک فیلم در ژانر درام است که توسط کلی رایشارت کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2020 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آلیا شوکت, جان ماگارو و دیلن اسمیت اشاره کرد.

عناوین مشابه

چاقوکشی

Knives Out

نویسنده مشهور و ثروتمند رمان‌های جنایی به نام هارلن ترومبی، همه خانواده خود را به جشن تولد ۸۵ سالگی‌اش دعوت می‌کند اما وقتی بعد از مراسم، هارلن به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد، یک کارآگاه خصوصی وارد ماجرا می‌شود تا راز قتل را کشف کند. این در صورتی است که تمام اعضای خانواده هارلن می‌توانند قاتل باشند.

7.9
ادامه / دانلود

عشق در نگاه اول

Love at First Sight

هدلی پس از جاماندن از پرواز خود از نیویورک به لندن، در یک برخورد تصادفی در فرودگاه با الیور ملاقات می‌کند که باعث ایجاد یک رابطه فوری می‌شود. یک شب طولانی در هواپیما در یک چشم به هم زدن می‌گذرد، اما با فرود در هیترو، این دو نفر از هم جدا می‌شوند و پیدا کردن مجدد همدیگر در هرج و مرج غیرممکن به نظر می‌رسد، حال باید دید سرنوشت آنها چگونه رقم می‌خورد.

6.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است