آن شب


1h 19m
کارگردانی شده توسط کوروش اهری
5.7 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز راز‌های درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند می‌کند. آن‌ها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سال می‌برند اما.....

درباره

آن شب یک فیلم در ژانر اجتماعی و ترسناک است که توسط کوروش اهری کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و ایران بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آرمین مهر, امیرعلی حسینی, شهاب حسینی, علی کوششی, گلبرگ خاوری, لی لی ویکی و نیوشا جعفریان اشاره کرد.

عناوین مشابه

تقویم ظهور

خلاصه فیلم : فیلم داستان “اوا” یک رقصنده سابق که اکنون از کمر به پایین فلج شده و روی ویلچر زندگی می کند. در روز تولدش، دوستش سوفی به او یک تقویم ظهور عجیب می دهد. در روز کریسمس، وقتی کشوهایش را باز می کند، با هدیه های معمول رو به رو نمی شود، بلکه در هر کشو هدایایی غیرعادی و ترسناک است که خونین و خونین تر می شود.

6.4
ادامه / دانلود

موجود

The Thing

یک باستان‌شناس به‌منظور کشف ناشناخته‌های طبیعت، به یک گروه از دانشمندان نروژی ملحق میشود. در یکی از سفرهای این گروه به منطقهٔ آنتارکتیکا، آنها با بقایای یک جسد فرازمینی روبه‌رو می‌شوند که در یخ وجود دارد. در بررسی‌های اولیهٔ این جسد به‌نظر می‌رسد که او سال‌هاست که مرده‌باشد، اما ناگهان این موجود زنده می‌شود و…

8.2
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است