ببین بشنو عشق بورز


2h 12m
کارگردانی شده توسط جان اچ. لی
7.1 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

شینجی ایزوموتو ، هنرمند مانگا که به تازگی قرارداد یک فیلم سینمایی را به‌دست آورده اما خوشحال نیست، چرا که او در آستانه‌ی نابینایی قرار دارد و مانگایی که طراحی می‌کرده نیز لغو شده و دیگر نمی‌تواند از مادربزرگش مراقبت کند، تا اینکه روزی شینجی تصمیم به خودکشی می‌گیرد اما یک طرفدار ناشنوا به‌نام هیبکی آیدا او را نجات داده و زندگی جدیدی را آغاز می کنند.

درباره

ببین بشنو عشق بورز یک فیلم در ژانر درام و عاشقانه است که توسط جان اچ. لی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به توموهیسا یاماشیتا, دای واتانابه, دایکیچی سوگاوارا, ماری ناتسوکی, ماسایا کاتو, ماهیرو تاکاسوگی, مایکا یاماموتو و موتوکی فوکامی اشاره کرد.

عناوین مشابه

نام تو

Your Name.

میتسوها میامیزو یک دانش‌آموز دبیرستانی در حومه روستای ایتوموری در کشور ژاپن بود که از زندگی در روستا خسته شده و آرزو داشت در زندگی بعدی خود تبدیل به پسری خوش‌سیما در توکیو شود. تاکی تاچیبانا نیز یک پسر نوجوان دبیرستانی اهل توکیو بود. زمانی که یک ستاره دنباله‌دار به زمین نزدیک شد، آرزوها و زندگی آن‌ها دستخوش تغییر گردید. در یکی از روزها میتسوها به عنوان تاکی، و تاکی در عوض میتسوها از خواب بیدار شد. تاکی و میتسوها متوجه می‌شوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده‌است. برای چندین روز بدن‌های آن‌ها گاه‌وبیگاه با یکدیگر عوض می‌شد تا اینکه بعد از ظهر یکی از روزها کاملاً تماس خود را از دست دادند.

8.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است