تیغ جاویدان


2h 20m
کارگردانی شده توسط ریو میکه
6.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : مانجی یک سامورایی بسیار ماهر است که پدر و مادرش توسط گروهی از شمشیر زن های اصیل کشته شده اند . مانجی قسم خورده است که توسط یک فرد جوان انتقام پدر و مادرش را بگیرد و به مردم نیز کمک کند …

درباره

تیغ جاویدان یک فیلم در ژانر اکشن, درام و فانتزی است که توسط ریو میکه کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2017 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به تاکویا کیمورا, سوتا فوکوشی و هانا سوگیساکی اشاره کرد.

عناوین مشابه

گرن توریسمو

Gran Turismo

فیلم گرن توریسمو که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده، داستان برآورده کردن آرزوهای یک گیمر نوجوان بازی گرن توریسمو را روایت می‌کند، گیمری که با مهارت فوق العاده‌اش در مسابقات نیسان برنده شد تا در نهایت به یک راننده واقعی ماشین‌های مسابقه تبدیل شود.

7.3
ادامه / دانلود

آلیتا: فرشته جنگ

Alita: Battle Angel

دختری سایبورگ به نام آلیتا که در دنیای پسا رستاخیزی زندگی می‌کند و به طور کامل حافظه خود را از دست داده است. دکتر سایبرنتیک او را در توده‌ای زباله ها پیدا میکند و پس از بازسازی از او مراقبت میکند آلیتا تنها سایبورگ افسانه‌ای هنرهای رزمی پانزر کونست را به خاطر دارد و همین موضوع باعث می‌شود که به شکارچی جایزه‌بگیر تبدیل شود.

7.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است