جنون سرعت


Need for Speed

2h 12m
کارگردانی شده توسط اسکات وا
6.4 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک مسابقه دهنده خیابانی که توسط یکی از همکاران ثروتمند خود به زندان انداخته شده است، از زندان آزاد شده و به دنبال انتقام است…

درباره

جنون سرعت یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و دلهره آور است که توسط اسکات وا کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و هند بوده و در سال 2014 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آرون پال, آلن فلوگر, استیو ری دالیمور, ایموجن پوتس, برایان کیولانا, جلیل جی لینچ, داکوتا جانسون و دومینیک کوپر اشاره کرد.

عناوین مشابه

انجل سقوط کرده است

Angel Has Fallen

چند سال بعد از وقایع فیلم قبلی، سخنگو آلن ترامبل رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده آمریکا شده‌است. ترامبل، بنینگ را به عنوان فرمانده سرویس مخفی انتخاب می‌کند. هم‌زمان، حمله به جان رئیس‌جمهور باعث می‌شود تا انگشت اتهام به سوی بنینگ نشانه رفته و او توسط گروه خودش و اف‌بی‌آی تحت تعقیب قرار بگیرد. بنینگ تصمیم می‌گیرد تا با پیدا کردن مجرم اصلی، خود را تبرئه کند.

6.4
ادامه / دانلود

تو هرگز واقعا اینجا نبودی

خلاصه فیلم : فیلمی رازآلود و مهیج محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی لین رمزی می‎باشد. این فیلم توانست برنده‎ی بهترین فیلم‎نامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفتادمین جشنواره فیلم کن شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، یک مزدور به نام جو زمانی که قصد نجات یک نوجوان را دارد ، متوجه‎ی یک توطئه‎ی بزرگ می‎شود و…

6.8
ادامه / دانلود

نظرات

12 ژانویه 2024

F.R

ممنون که نسخه ی سانسور شده رو قرار دادین

پاسخ

12 ژانویه 2024

دیس فیلم

سلام، زنده باشید، ممنون از همراهیتون.

پاسخ