حفره کلاغ


1h 38m
کارگردانی شده توسط کریستوفر هاتون
5.2 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

ادگار الن پو دانشجوی دانشکده افسری وست پوینت به همراه چهار دانشجوی افسری دیگر، در شمال ایالت نیویورک در حال گذراندن دوره تمرینی هستند که با کشفی هولناک پایشان به جامعه ای فراموش شده باز می شود.

درباره

حفره کلاغ یک فیلم در ژانر ترسناک و هیجان انگیز است که توسط کریستوفر هاتون کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور انگلستان و لتونی بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به ملانی زانتی، ویلیام موزلی، کیت دیکی اشاره کرد.

عناوین مشابه

اعتراف

خلاصه فیلم : پدر پیتر در حال اتمام وظایف خود در کلیسا است که با خوردن ضربه‌ای به در کارش را متوقف می‌کند. با باز شدن در ویکتور زخمی و با یک اسلحه پر وارد کلیسا می‌شود. اولین چیزی که ویکتور می‌خواهد بداند این است که کلیسا چند خروجی دارد. پدر پیتر و ویکتور شروع به صحبت کرده و در نهایت شروع به یافتن زمینه‌های مشترکی می‌کنند که…

4
ادامه / دانلود

طلوع خورشید

Sunrise

هنگامی که یک پلیس سابق به نام فالون به صحنه جنایتی وحشتناک باز می گردد، ساکنان یک شهر روستایی به زودی متوجه می شوند که این بازدیدکننده تاریک واقعاً یک خون آشام است که از خون و ترس تغذیه می کند. قاتل غریزی پس از اینکه با یک خانواده مهاجر مهربان دوست می شود، با انتخابی بین انتقام و رستگاری روبرو می شود.

3.7
ادامه / دانلود

استاپ موشن

Stopmotion

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از ازدست دادن مادر خود در تلاش برای کنترل شیاطین خود است و شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

5.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است