خاکسپاری


1h 35m
کارگردانی شده توسط بن پارکر
4.6 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم، گروه کوچکی از سربازان روسی به رهبری افسر اطلاعاتی برانا واسیلیوا (نیامه الگار) وظیفه دارند بقایای هیتلر را برای استالین در مسکو بیاورند. با این حال، در راه، واحد مورد حمله پارتیزان های آلمانی “گرگینه” قرار می گیرد که به تدریج گروه را از بین می برند. بازماندگان باید اطمینان حاصل کنند که محموله آنها به دست اشتباه نمی افتد – در غیر این صورت ممکن است حقیقت برای همیشه با آنها دفن شود …

درباره

خاکسپاری یک فیلم در ژانر ترسناک, معمایی و هیجان انگیز است که توسط بن پارکر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور انگلستان بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به تام فلتون, چارلوت وگا و هریت والتر اشاره کرد.

عناوین مشابه

کلمبیانا

دختری جوان به نام کاتالیا هنگامی که سن خیلی کمی داشت پدر و مادرش در یک حمله‌ی خشونت بار در کلمبیا کشته می‌شوند و او نزد عمویش بزرگ می‌شود. عموی کاتالیا به او یاد می‌دهد که چگونه یک قاتل سنگدل و بی‌ترحم باشد و پس از چندین سال او در آخرین ماموریتش به سرنخی می‌رسد که می‌تواند او را به کسی که دستور قتل پدر و مادرش را داده برساند و…

6.4
ادامه / دانلود

طلوع خورشید

Sunrise

هنگامی که یک پلیس سابق به نام فالون به صحنه جنایتی وحشتناک باز می گردد، ساکنان یک شهر روستایی به زودی متوجه می شوند که این بازدیدکننده تاریک واقعاً یک خون آشام است که از خون و ترس تغذیه می کند. قاتل غریزی پس از اینکه با یک خانواده مهاجر مهربان دوست می شود، با انتخابی بین انتقام و رستگاری روبرو می شود.

3.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است