خشونت


1h 33m
کارگردانی شده توسط استیون کامان
2.6 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

دکتر ادموند رئیس دانشمند دیوانه ، یک تولید کننده سلاح های میلیارد دلاری، یک دستگاه کنترل ذهن لیزری مبتنی بر فضا به نام "نورولاتور" ایجاد می کند، دستگاهی که می تواند هر کسی را به یک دستگاه تبدیل کند و ...

درباره

خشونت یک فیلم در ژانر اکشن و علمی تخیلی است که توسط استیون کامان کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 1996 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به تیموتی باتمز, جی.دی. ریفکین و رستم برانمن اشاره کرد.

عناوین مشابه

تلقین

Inception

کاب، دزدی ماهر است که با استفاده از تکنولوژی خواب مشترک به ضمیر ناخودآگاه افراد نفوذ می کند و افکار و رازهای ارزشمند آنها را می دزدد. هدف جدید او مدیرعامل شرکت بزرگی است، اما کاب این بار نقشه جدیدی در ذهن دارد. او در این راه از گروهی جدید و حرفه ای برای رسیدن به هدفش کمک می گیرد، اما همه چیز آنطور که باید پیش نمی رود.

8.8
ادامه / دانلود

وارکرفت : آغاز

داستان فیلم روایت‌گر نخستین درگیری‌ها و نبردهای میان انسان‌ها و اورک‌ها در جهانی به نام “آزروث” است و نگاهی به هردو طرف درگیری خواهد داشت. اورک‌ها از سرزمین خود “درائنور” برای یافتن دنیایی بهتر کوچ کرده‌اند و پا به “آزروث”، سرزمین انسان‌ها گذاشته اند. با ورود اورک‌ها و رویارویی‌ انسان‌ها با آن‌ها، “آزروث” به آستانه‌ی جنگ کشیده شده است….

6.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است