در نبرد تیراندازی بمیر


1h 32m
کارگردانی شده توسط کالین شیفلی
4.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

روایت عشق یک دختر و پسر جوان از دو خانواده ثروتمند است که دشمنی دیرینه‌ای با یکدیگر دارند؛ اکنون هر دو خانواده با ازدواج آن‌ها مخالفند و تلاش میکنند هر طور شده آن‌ها را از یکدیگر دور نگه دارند. اما زمانی که آن‌ها از این اختلاف‌ها چشم‌پوشی کرده و با یکدیگر میمانند، اوضاع از قبل هم بدتر شده و نبردی سرشار از عشق، نفرت، انتقام و خیانت آغاز خواهد شد تا اینکه…

درباره

در نبرد تیراندازی بمیر یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و کمدی است که توسط کالین شیفلی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به الکساندرا داداریو, جاستین چتوین و دیه‌گو بونتا اشاره کرد.

عناوین مشابه

مادام وب

Madame Web

پس از نجات یافتن از یک تصادف وحشتناک، یک امدادگر به نام کاساندرا وب شروع به کشف توانایی‌های آینده نگری خود می‌کند. در حالی که مجبور است با گذشته‌ی خود روبرو شود، با سه زن جوان که اهداف بزرگی دارند ارتباط میگیرد. حال همه‌ی آنها باید تلاش کنند تا از وقایع مرگبار پیش رو جان سالم به در ببرند.

3.7
ادامه / دانلود

سوسک آبی

جیمی ریس که اخیرا از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده، با کوله باری از آرزوها برای آینده‌اش به خانه باز می‌گردد، اما متوجه می‌شود که وضعیت خانه مانند زمانی که آن را ترک کرده است، نیست. در حالی که او برای رسیدن به رویاها و اهدافش برنامه ریزی می‌کرد، سرنوشت او را در اختیار یک اثر باستانی بیگانه به نام اسکاراب می‌گذارد. هنگامی که اسکاراب جیمی را به عنوان میزبان همزیست خود انتخاب می‌کند، یک زره شگفت‌انگیز با قدرت‌های فراطبیعی به او داده می‌شود که سرنوشتش را برای همیشه تغییر می‌دهد. جیمی حالا به سوسک آبی ابرقهرمان تبدیل شده است.

ادامه / دانلود

هدف بعدی پیروزیست

Next Goal Wins

داستان فیلم راجب تیم فوتبال ساموآی آمریکاست که به خاطر شکست وحشتناک 31 بر 0 در بک مسابقه در سال 2001 به عنوان یک تیم رسوا و بدنام شناخته می‌شود. با نزدیک شدن به مسابقات مقدماتی جام جهانی، این تیم مربی بدشانسی به نام توماس رونگن را استخدام می‌کند و امیدوار است که بتواند تحولی را در تیم ایجاد کند. یک کمدی دلخراش از بدترین تیم فوتبال جهان.

6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است