زندگی داستانی ای.جی.فیکری


1h 45m
کارگردانی شده توسط هانس کانوزا
6.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : صاحب یک کتابفروشی به نام ای.جی. فیکری (با بازی کونال نایر) است که پس از مرگ غم‌انگیز همسرش هم از نظر عاطفی و هم از نظر مالی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. اما همانطور که ای.جی. تلاش می‌کند تا فروشگاه خود را سرپا نگه دارد، ارزشمندترین دارایی او، مجموعه‌ای از اشعار ادگار آلن پو، دزدیده می‌شود که این موضوع شرایط ای.جی. را بدتر از قبل می‌کند. ولی در این میان ظاهر شدن یک بسته مرموز در داخل کتابفروشی همه چیز را تغییر داده و…

درباره

زندگی داستانی ای.جی.فیکری یک فیلم در ژانر درام و کمدی است که توسط هانس کانوزا کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به دیوید آرکت, کریستینا هندریکس و لوسی هیل اشاره کرد.

عناوین مشابه

جاماندگان

The Holdovers

پل هونهام معلمیست که هیچ کس او را دوست ندارد، استادی منفور که در یک مدرسه به نام آکادمی بارتون تدریس می‌کند. او خانواده‌ای ندارد، به همین دلیل در تعطیلات سال 1970 در مدرسه می‌ماند تا دانشجویانی که نمی‌توانند به خانه بروند را نظارت کند. پس از گذشت چند روز فقط یک نفر باقی می‌ماند: آنگوس، دانش آموز 17 ساله خوبی که البته رفتار بد و دردسرهایش همواره تهدیدی برای اخراجش از مدرسه هستند. البته سرآشپز مدرسه، مری که پسرش اخیرا در ویتنام گم شده نیز حضور دارد. این سه با یکدیگر یک پیوند نامحتمل را ایجاد می‌کنند و دو هفته برفی در نیوانگلند را با هم می‌گذرانند.

7.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است