سفر غریب هارولد فرای


The Unlikely Pilgrimage of Harold Fry

1h 48m
کارگردانی شده توسط هتی مکدونالد
6.8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

مردی 59 ساله به نام هارولد فرای پس از گذشت سال های بی هدف زندگی، یک روز نامه‌ای از دوست قدیمی خود دریافت می‌کند که به او اعلام مرگش را می دهد . هارولد تصمیم می‌گیرد که بدون استفاده از وسایل نقلیه یا حمایت همسرش، در انگلستان پیاده روی کند تا به بریک آپون توید برسد. در طول راه، با افراد مختلفی روبرو می‌شود که …

درباره

سفر غریب هارولد فرای یک فیلم در ژانر درام است که توسط هتی مکدونالد کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور انگلستان بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به Daniel Frogson, ارل کیو, اَندرو لیونگ, ایان پورتر, پل تورنلی, پنلوپه ویلتون, تیگر بلیز و جوی ریچاردسون اشاره کرد.

عناوین مشابه

طلوع سیاره میمون ها

Dawn of the Planet of the Apes

گروهی از میمون‌های جهش‌یافته ژنتیکی که توسط «سزار» رهبری می‌شوند، از طرف انسان‌هایی که از دست ویروس کشنده جان سالم به‌دربرده اند، مورد تهدید قرار می‌گیرند. آنها به توافق ناپایداری می‌رسند، اما این قرارداد عمر کوتاهی دارد چون هر دو طرف در آستانه جنگ با یکدیگر، بر سر حکمرانی بر زمین، قرار دارند.

7.6
ادامه / دانلود

یک جن زدگی در ونیز

A Haunting in Venice

داستان فیلم در ونیز پس از جنگ جهانی دوم و در شب یادگاران اتفاق می‌افتد و کاراگاه مشهور، هرکول پوآرو را دنبال می‌کند. پوآرو که اکنون بازنشسته شده و در تبعیدی خودخواسته به سر می‌برد، با اکراه در یک مهمانی در یک کاخ خالی از سکنه شرکت می‌کند. هنگامی که یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، این کاراگاه سابق باید بار دیگر بفهمد چه کسی پشت این قضیه است.

6.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است