سگ گمشده


1h 35m
کارگردانی شده توسط استفان هرک
6 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

نسخه دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

داستانی واقعی درباره پدر و پسری است که برای پیدا کردن سگ دوست داشتنی شان مجبور می شوند با هم راهی سفری در مسیر آپالاچی شوند و ....

درباره

سگ گمشده یک فیلم در ژانر خانوادگی, درام و زندگی‌نامه است که توسط استفان هرک کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به راب لو، جانی برشتولد، کیمبرلی ویلیامز پیزلی اشاره کرد.

عناوین مشابه

تنها باهم

خلاصه فیلم : در دوران همه‌گیری کرونا یک منتقد مواد غذایی به نام جون برای یک استراحت کوتاه و فرار از بیماری، یک اقامتگاه گردشگری را اجاره می‌کند. اما زمانی که جون متوجه می‌شود این اقامتگاه به اشتباه توسط فرد دیگری به نام چارلی نیز اجاره شده است، مجبور می‌شود همراه با او در قرنطینه بماند. ولی با گذشت زمان جون و چارلی درگیر احساساتی غیرمنتظره شده و…

4.9
ادامه / دانلود

متخاصمان

خلاصه فیلم : در سال 1982 که خشونت و نژادپرستی در آمریکا زیاد بود، یک افسر نظامی به نام کاپیتان جوزف بلاکر مامور می‌شود تا یک سرخپوست که مبتلا به سرطان شده را همراه خانواده‌اش به خانه برساند اما ماجراهای غیرمنتظره و سختی‌های متعددی در این سفر انتظار آنها را می‌کشد. فیلمی با هنرنمایی کریستین بیل که سبکی شبیه وسترن دارد و فضای غمگین و داستان تاثیرگذار آن نکات قابل توجهی درباره جنگ و نژادپرستی و ارزش‌های انسانی را به تصویر می‌کشد.

7.2
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است