شزم ! خشم خدایان


2h 10m
کارگردانی شده توسط دیوید اف. سندبرگ
6.5 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

کیفیت عالی با دوبله و زیرنویس چبسیده افزوده شد.

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خانواده بیلی با یکدیگر همکاری می کنند تا از نابود شدن دنیا توسط «دختران اطلس» را جلوگیری کنند؛ آن ها برای این کار باید برای صلح با خدایان سفر کنند.

درباره

شزم ! خشم خدایان یک فیلم در ژانر اکشن, کمدی و ماجراجویی است که توسط دیوید اف. سندبرگ کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به زکری لوی، آشر آنجل، جک دیلن گریزر اشاره کرد.

عناوین مشابه

مرد خاکستری

خلاصه فیلم : این فیلم در خصوص کورت گنتری، یکی از ماهرترین مامورین CIA است که به طور اتفاقی از رازهای مخفیانه یک کمپانی آگاه می‌شود و به دنبال این اتفاق فردی به نام لوید هنسن برای کشتن او جایزه‌ای تعیین می‌کند. در نتیجه این اتفاق، آدم‌کشان سراسر دنیا به تعقیب او می‌پردازند.

6.6
ادامه / دانلود

انتقام جویان

The Avengers

لوکی برای راه اندازی حکومت یکپارچه خود در کهکشان در صدد تسخیر زمین بر می‌آید و یک منبع قوی انرژی با قدرتی ناشناخته بنام تسراکت را از شیلد می‌رباید تا بتواند به کمک آن ارتش ویرانگرش را که چیتاوری نام دارد وارد زمین کند. تلاش‌های نیک فیوری، ماریا هیل و دیگر افراد شیلد فایده‌ای ندارد و لوکی به همراه مکعب ساختمان را ترک می‌کند و...

8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است