صحبت زنان


1h 44m
کارگردانی شده توسط سارا پولی
7.3 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

هشت زن از یک جامعه مذهبی منزوی، پس از فاش شدن تجاوزات مردان جامعه، با این واقعیت دست و پنجه نرم کرده و برای احیای دوباره ایمان خود تلاش می‌کنند اما…

درباره

صحبت زنان یک فیلم در ژانر درام است که توسط سارا پولی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به رونی مارا، کلر فوی، جسی باکلی اشاره کرد.

عناوین مشابه

یادگاری

Relic

زندگی ادنا هشتاد ساله را روایت می کند که به طرز مرموزی گم می شود، دختر او به همراه نوه اش سم به خانه قدیمی خانوادگیشان می روند و سرنخ هایی از بدتر شدن بیماری زوال عقل ادنا پیدا می کنند. هر چه رفتار ادنا بی ثبات تر می شود، کی و سم احساس می کنند که نیرویی مرموز در خانه وجود دارد.

6
ادامه / دانلود

شیطان تمام وقت

The Devil All the Time

اتفاقات فیلم شیطان تمام وقت در محلی به نام ناکم استیف در ایالت اوهایو، که یک جنگل دور افتاده و فراموش شده است و طوفانی از ایمان، خشونت و رستگاری در آن به راه خواهد افتاد، جریان دارد. ویلارد راسل که از نجات زندگی همسر در حال مرگش ناامید شده، شروع به مناجات، فداکاری و قربانی کردن می‌کند. پسر او که آروین نام دارد و شخصیت اصلی داستان نیز خواهد بود، از یک پسر بچه مدرسه‌ای که همواره قلدرهای آن در حال زور گفتن به او هستند، در حال تبدیل شدن به مردی است که می‌داند درست در چه زمانی باید دست به کار شود.

7.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است