فانتوم


Phantom

2h 13m
کارگردانی شده توسط هه-یونگ لی
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در سال 1933 میلادی، در طول استعمار ژاپن در کره روایت شده و تلاش ناموفق یک سازمان زیرزمینی ضد ژاپنی برای ترور یک ژنرال ژاپنی در اولین روز زندگی‌اش در سئول را به تصویر می‌کشد و…

درباره

فانتوم یک فیلم در ژانر اکشن است که توسط هه-یونگ لی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور کره جنوبی بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به پارک سو-دام, پارک هه-سو, سئو هیون-وو, سول کیونگ-گو, کیم دونگ-هی و لی هانی اشاره کرد.

عناوین مشابه

کارمند شرکت

A Company Man

یک مرد جوان مانند هر کارمند معمولی دیگر یک کت و شلوار مشکی با کراوات به تن می کند. منتها مساله این است که او یک کارمند معمولی نیست بلکه یک قاتل حرفه ای است. یک آدم کش حرفه ای و خونسرد که کاملا به عهدی که به مشتریانش میدهد وفادار است و به عنوان یکی از بهترین ها در این حرفه شناخته شده است. اما یک روز او تصمیم میگیرد همه را غافلگیر کند و به خاطر یک زن از کارش کنار برود.

6.6
ادامه / دانلود

دسی بل

خلاصه فیلم : یک فرمانده سابق نیروی دریایی به نام کانگ دو یانگ (با بازی کیم ره-وون) از مردی ناشناس یک تماس تلفنی دریافت می‌کند. تماس گیرنده بیان می‌کند که تعدادی بمب‌ را در مکان‌هایی پر از جمعیت، از جمله یک استادیوم فوتبال و یک پارک آبی نصب کرده است. این بمب‌ها، صوتی هستند و زمانی منفجر می‌شوند که صدای محیط اطراف از 100 دسی بل فراتر رود. حال کانگ دو یانگ تلاش می‌کند تا این حملات تروریستی را متوقف کند اما…

6.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است