قفل آرواره


1h 35m
کارگردانی شده توسط الکساندر شارپ
5.9 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : یک رمان نویس مشهور که سالهاست در کوهستانی سرد زندگی میکند، پس از جراحی ترمیم فک قادر به صحبت کردن نیست. هنگامی که دخترش سرزده به ملاقات او می‌آید، در مسیر اتفاقاتی غیر منتظره قرار می‌گیرد.

درباره

قفل آرواره یک فیلم در ژانر ترسناک و هیجان انگیز است که توسط الکساندر شارپ کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور کانادا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به بلیک استادل, بهتاش فضلعلی و ناتالی شارپ اشاره کرد.

عناوین مشابه

آن قسمت دو

It Chapter Two

۲۷ سال از اتفاقات ترسناک تابستان سال ۱۹۸۹ می‌گذرد. اعضای باشگاه بازندگان حالا هرکدام بزرگ شده‌اند و زندگی شخصی و مشکلات خود را دارند. همه چیز به‌ظاهر خوب پیش می‌رود، تا اینکه یک تماس تلفنیِ مرموز دوباره آن‌ها را به زادگاه و محل زندگی سابقشان، یعنی شهر دِری بازمی‌گرداند؛ جایی که باشگاه بازندگان دوباره با ترس‌های قدیمیِ خود مواجه می‌شوند و تصمیم می‌گیرند برای نبرد نهایی با دشمن دیرینهٔ خود، یعنی پنی وایز، آماده شوند.

6.5
ادامه / دانلود

احضار 2

The Conjuring 2

در سال 1977، محققان ماورالطبیعه "اد" و "لورین" به لندن سفر می کنند تا به مادری که به تنهایی 4 فرزندش را بزرگ می کند و باور دارد موجودی شیطانی در خانه اش حضور دارد، کمک کنند. زمانی که دختر کوچک خانواده نشانه های از تسخیر شدن توسط روحی شیطانی را نشان می دهد.

7.3
ادامه / دانلود

اره 10

Saw X

واقع در فاصله زمانی دو فیلم اره 1 و اره 2، جان کرامر به امید پیداکردن درمانی معجزه آسا برای سرطان خود، برای انجام یک عمل پزشکی خطرناک و آزمایشی به مکزیک سفر می کند. اما زمانی که متوجه می شود تمام این قضیه کلاهبرداری بوده است، آتش خشم وی برای گرفتن انتقامی خونین شعله ور می شود ...

7.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است