مسیر رای


1h 22m
کارگردانی شده توسط رین آلن میلر
7.3 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

دختر و پسری جوان به نام های یاس و دام که هر دو پس از جدایی‌های غم‌انگیز، در عذاب هستند. در این میان آن‌ها در طول یک روز پر حادثه در جنوب لندن با یکدیگر روبرو شده و به هم کمک می‌کنند تا با کابوس‌های سابق خود کنار آمده و بار دیگر ایمانشان به عشق را به دست آورند…

درباره

مسیر رای یک فیلم در ژانر درام, عاشقانه و کمدی است که توسط رین آلن میلر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور انگلستان بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به دیوید جانسون، ویوین اوپارا، پاپی آلن کواربی اشاره کرد.

عناوین مشابه

کلمبیانا

دختری جوان به نام کاتالیا هنگامی که سن خیلی کمی داشت پدر و مادرش در یک حمله‌ی خشونت بار در کلمبیا کشته می‌شوند و او نزد عمویش بزرگ می‌شود. عموی کاتالیا به او یاد می‌دهد که چگونه یک قاتل سنگدل و بی‌ترحم باشد و پس از چندین سال او در آخرین ماموریتش به سرنخی می‌رسد که می‌تواند او را به کسی که دستور قتل پدر و مادرش را داده برساند و…

6.4
ادامه / دانلود

انواع مهربانی

Kinds of Kindness

یک دستان سه گانه راجب سه افسانه؛ مردی که سعی میکند کنترل زندگی آشفته اش را به دست بگیرد، پلیسی که نگران همسرش است که پس از مفقودی در دریا بازگشته اما به نظر تبدیل به فرد دیگری شده و زنی که مصمم است شخصی خاص با توانایی های ویژه را پیدا کند که قرار است به یک رهبر معنوی شگفت انگیز تبدیل شود.

ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است