دانلود فیلم پاستاریونی با لینک مستقیم


1h 37m
کارگردانی شده توسط سهیل موفق
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

پاستاریونی داستان غذاهاست. فیلم با بریانی اصفهانی ها شروع می شود و هوشان وقتی رستوران پدرش در تهران را ورشکسته می بیند ، قصد می کند که یک بریانی به جای رستوران ، فست فود پدرش در تهران را دایر کند و ...

درباره

یک فیلم در ژانر کمدی است که توسط سهیل موفق کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ایران بوده و در سال 2018 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به امید روحانی, بهاره رهنما, حمید رضا فلاحی, حمید سپید نام, سام درخشانی, سامیار محمدی, کمند امیر سلیمانی و گوهر خیراندیش اشاره کرد.

عناوین مشابه

خاله قورباغه

Auntie Frog

خاله قورباغه مهربان و معاشرتی که بزرگترین مشکلش تنهایی و دور افتادگی از ۹۸ بچه‌اش است، در این فیلم در کنار شخصیت‌های جدیدی چون خواهر دوقلویش با نام آبجی باجی، پزشک جنگل با نام حکیمه باجی، همسایه خلافکارش با نام سمسارباشی، یاور افسانه‌ای‌اش با نام نخودی و نوه‌هایی هرکدام از شهری یا کشوری به سراغش می آیند و…

6.2
ادامه / دانلود

شهر هرت

Lawless City

داستان یک خواهر و برادر به نام‌های «پرویز» و «پرستو» را روایت می‌کند که خرج خود را از راه سرکیسه کردن خانواده‌های پولدار درمی‌آورند. پرویز با کرایه کردن یک ماشین نعش‌کش به خانه مرده‌های پولدار می‌رود و با دادن آدرس آن‌ها به خواهرش پرستو شرایط کلاهبرداری را مهیا می‌کند. پرستو به‌عنوان همسر دوم متوفی و با یک صیغه‌نامه جعلی وارد مراسم می‌شود و با معرفی کردن خود به عنوان همسر مبلغی حق‌السکوت دریافت می‌کند.

2.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است