پولاریس


1h 30m
کارگردانی شده توسط سودابه مرادیان
6.4 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک عکاس جنگ که از نظر روانی آسیب دیده است در یک مبارزه ناامیدانه با همسرش (بهرام رادان) قرار گرفته تا از اسرار خود محافظت کند و از بازگشت اجتناب ناپذیر خود به خاورمیانه فرار کند.

درباره

پولاریس یک فیلم در ژانر درام است که توسط سودابه مرادیان کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا, امریکا و ایران بوده و در سال 2016 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به بهرام رادان، رویا تیموریان، آلیتسیا باخلدا، کوبی رایان مک لافلین اشاره کرد.

عناوین مشابه

عروسی یونانی پر ریخت و پاش و بزرگ من 3

My Big Fat Greek Wedding 3

فیلم عروسی یونانی پر ریخت و پاش و بزرگ من با یک ماجراجویی کاملا جدید به سینماها بازمی گردد. به خانواده پورتوکالوس بپیوندید تا به یک گردهمایی خانوادگی در یونان سفر کنید و ماجراهایی دلچسب و خنده دار و پر از عشق و اتفاقات مختلف را تجربه کنید.

5.2
ادامه / دانلود

دارودسته های نیویورکی

خلاصه فیلم : بیل کاتینگ قصاب سر دسته آمریکایی ها، حریف ایرلندی خود کشیش والن را که سردسته گروهی ایرلندی به نام خرگوش های مرده است میکشد و آمریکایی ها پیروز میشوند. بعد از گذشت شانزده سال پسر کشیش، آمستردام به نیویورک باز میگردد تا از بیل به خاطر مرگ پدرش انتقام بگیرد…

7.5
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است