کرید 3


1h 56m
کارگردانی شده توسط مایکل بی جردن
7.3 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

آدونیس کرید (با بازی مایکل بی. جردن) که هنوز بر دنیای بوکس تسلط دارد، هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خانوادگی خود پیشرفت می‌کند. اما زمانی که دامیان اندرسون (با بازی جاناتان میجرز)، دوست دوران کودکی او و اعجوبه‌ سابق بوکس، پس از گذراندن دوران زندان دوباره ظاهر می‌شود، همه چیز کاملا تغییر کرده و…

درباره

کرید 3 یک فیلم در ژانر درام و ورزشی است که توسط مایکل بی جردن کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به مایکل بی جردن، تسا تامپسون، جاناتان میجرز اشاره کرد.

عناوین مشابه

راه قدیمی

The Old Way

یک تفنگدار به نام کلتون بریگز (با بازی نیکلاس کیج) که وقتی پسر مردی که او سال‌ها قبل به قتل رسانده بود، برای گرفتن انتقام پدرش از راه می‌رسد، باید با عواقب گذشته تاریک خود روبرو شود. حال بریگز پس از کشته شدن همسرش باید یکبار دیگر اسلحه به دست گرفته و در این مسیر، دختر جوانش نیز به او ملحق می‌شود اما…

5.5
ادامه / دانلود

دربان

The Doorman

داستان افسر جوانی را روایت میکند که به تازگی حادثه ای غم انگیز را پشت سر گذاشته و حال با یک خانواده ی نیویورکی دوست میشود. او متوجه میشود که یک باند از سارقین حرفه ای قصد دزدیدن دارایی های با ارزش دوستانش را دارند. او تصمیم میگیرد که به هر قیمتی که شده، جلوی این اتفاق را بگیرد.

4.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است