کوزوو


کارگردانی شده توسط میثم هاشمی طبا

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

لینک های دانلود منتشر شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

معدنچیا میگن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می‌کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می‌کنه. اونه که تصمیم می‌گیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه…

درباره

کوزوو یک فیلم در ژانر درام و کمدی است که توسط میثم هاشمی طبا کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ایران بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به کورش تهامی، فرهاد آئیش، روشنک گرامی، حمید ابراهیمی، هومن شاهی اشاره کرد.

عناوین مشابه

گشت ارشاد 3

خلاصه فیلم : حسن و عطا پس از سالها به ایران برمیگردند.آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان ها می پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمیکند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی میگیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم میگیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی میکند رفته او را بدزدند.اما پس از مدتی با او دوست میشوند و زمین دار بزرگ تصمیم میگیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند.در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی میدهد که هر سه آنها را دچار دردسر های بزرگی می کند...

2.7
ادامه / دانلود

چند میگیری گریه کنی

بهرام، پسر شایسته پس از سی‌سال دوری از آمریکا برای گرفتن ارث پدری به ایران می‌آید غافل از اینکه برای به‌دست آوردن میراث پدرش، طبق وصیت پدرش می‌بایست هفت مراسم عزا برای هفت خانواده بی‌بضاعت بگیرد وخودش هم در این مراسم حضور تاثیرگذار داشته باشد.

ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است