کینگزمن 1:سرویس مخفی


2h 9m
کارگردانی شده توسط متیو وان
7.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره جوانی به نام گری اگزی آنوین (تارون ادگرتون) است که پدرش را بر اثر یک حادثه از دست داده است، اما همچنان اشراف زادگان را مقصر در مرگ پدرش می داند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به آنها استفاده می کند. با اینحال زندگی پر دردسر اِگزی هنگام آشنایی با هری هارت (کالین فیرث) دستخوش تغییر می شود. هری عضو یک سازمان مخفی خصوصی به نام کینگزمن است که وظیفه برقراری امنیت به سبک و سیاق خودشان را دارند…

درباره

کینگزمن 1:سرویس مخفی یک فیلم در ژانر اکشن, کمدی و ماجراجویی است که توسط متیو وان کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2014 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به تارون اجرتون, ساموئل ال. جکسون و کالین فرث اشاره کرد.

عناوین مشابه

قهرمانان ماسک های طلایی

Heroes of the Golden Masks

چارلی ، یتیمی آمریکایی خردمند ، بی سرپناه ، بی خانمان و جادویی به پادشاهی باستان چین سانگزینگدوی منتقل می شود ، جایی که یک تیم رنگارنگ ابرقهرمان برای دفاع از شهر در برابر یک فاتح بی رحمانه به کمک او نیاز دارند. چارلی به قهرمانان می پیوندد و به طور پنهانی نقشه می کشد تا ماسک های طلایی بی ارزش را که قدرت آنها را به آنها می دهد ، بدزدد...

7.3
ادامه / دانلود

اسب جنگی تنها

Warhorse One

در حین انجام یک ماموریت نجات در زمان خروج ارتش آمریکا در سال 2021 از افغانستان، یک هلیکوپتر نیروهای ویژه توسط گروهی از شورشیان طالبان سرنگون می‌شود. در این میان یکی از افراد نیروهای ویژه به نام چف ریچارد میرکو (با بازی جانی استرانگ) از لاشه هواپیما به بیرون پرت شده و به طور معجزه‌آسایی از سقوط جان سالم به در می‌برد.

4.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است