1917


1917

1h 59m
کارگردانی شده توسط سم مندس
8.2 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

بهار سال ۱۹۱۷ و در اوج جنگ جهانی اول در شمال فرانسه، دو سرباز جوان انگلیسی به نام‌های اسکافیلد و بلیک به مأموریتی غیرممکن میروند. ماموریت آن ها رساندن پیامی مهم به یک گردان ۱۶۰۰ نفری انگلیسی برای جلوگیری از ورود آن‌ها به کمین مرگبار دشمن. این درحالی است که زمان به سرعت برای آن‌ها در حال سپری شدن است.

درباره

1917 یک فیلم در ژانر اکشن, جنگی و درام است که توسط سم مندس کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا, اسپانیا, انگلستان و هند بوده و در سال 2019 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به اسپایک لیتن, اندرو اسکات, اَندی آپولو, بیلی پاستویت, پاول تینتو, پیپ کارتر, جرج مکای و جوزف دیویس اشاره کرد.

عناوین مشابه

نقش بازی کردن

Role Play

"اِما" همسر و دو فرزند فوق‌العاده دارد که همراه با هم در حومه نیوجرسی زندگی می‌کنند. در این میان او یک زندگی مخفیانه‌ به عنوان یک قاتل اجاره‌ای دارد و همسرش "دیوید" زمانی به این راز پی می‌برد که آن‌ها تصمیم می‌گیرند به ازدواج خود با کمی نقش بازی کردن، هیجان بیشتری ببخشند و ...

5.5
ادامه / دانلود

ماجراهای واقعی پسر گرگی

The True Adventures of Wolfboy

در مورد پسری به نام پائل است که با پدر خود در نیویورک زندگی میکند. پائل به دلیل ابتلا به بیماری نادری که موجب رشد غیرطبیعی موهای بدنش میشود هیچ دوستی نداشته و همیشه تنها است. تا اینکه پائل در سیزدهمین سالگرد تولدش با دریافت یک هدیه مرموز به فکر فرار می افتد تا مادری که هرگز ندیده است را پیدا کند.

5.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است