کوری کارسون


11m
7.8 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

فصل سوم افزوده شد...

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

کوری کارسون یک ماشین کوچولو و ترکیبی باورنکردنی از انرژی، اشتیاق و دلهره در موقعیت های مختلف همچنین یک الگوی عالی برای بچه ها است که همیشه آماده یادگیری مسائل جدید است…

درباره

کوری کارسون یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, کوتاه و ماجراجویی است که توسط کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2020 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به آلن سی لیم، کری گودیانسن، میزی بنسون اشاره کرد.

عناوین مشابه

لگو رویاهاااا

LEGO® DreamZzz - Trials of the Dream Chasers

گروهی از بچه ها به یک آژانس مخفی ملحق می شوند که در آنجا یاد می گیرند از قدرت تخیل برای سفر به دنیای رویاها استفاده کنند و خلاقیت های خارق العاده ای خلق کنند تا به کودکان خواب کمک کنند که توسط پادشاه کابوس شیطانی وحشت زده می شوند.

6.4
ادامه / دانلود

آکادمی فراطبیعی

Supernatural Academy

دو خواهر دوقلو که در بدو تولد از یکدیگر جدا شده‌ و در محیط‌های کاملا متضاد رشد می‌کنند. به طوری که یکی از آن‌ها در دنیای ماورایی بزرگ شده و دیگری که به تازگی از وجود همچین دنیایی اطلاع پیدا کرده، در دنیای انسا‌ن ها دوران کودکی خود را سپری کرده است. حال این دو خواهر در آکادمی فراطبیعی با یکدیگر روبرو شده و باید یاد بگیرند بر اختلافات خود غلبه کرده و برای نجات خود و جهان به یکدیگر اعتماد کنند اما…

7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است