قفل آبی


22m
کارگردانی شده توسط تتسواکی واتانابه
8.5 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

لینک های دانلود قسمت 13 افزوده شد ...

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : تیم ملی ژاپن در جام جهانی فوتبال در رده شانزدهم قرار گرفت. پس از بررسی وضعیت فعلی فوتبال ژاپن، اتحادیه فوتبال تصمیم می‌گیرد تا یک مربی مرموز و عجیب به نام جینپاچی اگو را برای رسیدن به رویای قهرمانی در جام جهانی استخدام کند. جینپاچی با اعتقاد به اینکه ژاپن یک مهاجم خودخواه و تشنه گل ندارد، قفل آبی را راه‌اندازی می‌کند، مرکزی مانند زندان که در آن 300 مهاجم با استعداد دبیرستان‌های سراسر ژاپن حضور پیدا کرده و در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در نهایت تنها بازمانده قفل آبی به مهاجم تیم ملی تبدیل می‌شود و کسانی که شکست می‌خورند برای همیشه از پیوستن به تیم محروم خواهند شد و…

 

درباره

قفل آبی یک انیمیشن در ژانر اکشن, معمایی, هیجان انگیز و ورزشی است که توسط تتسواکی واتانابه کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به اورا کازوکی, سایتو سوما و کایتو تاسوکو اشاره کرد.

عناوین مشابه

اونی: ماجرای خدای طوفان

Oni: Thunder God

در جهانی مملو از خدایان و هیولاهای عجیب و غریب افسانه‌های ژاپنی، دختری به نام اوناری مصمم می شود تا راه قهرمانان قدرتمند سرزمین خود را دنبال کند اما قدرت‌های منحصر به فرد او هنوز آشکار نشده‌اند. حال باید دید آیا اوناری توانایی لازم را دارد تا از دهکده آرام خود در برابر متجاوزی مرموز به نام اونی که خدایان را تهدید می‌کند، محافظت نماید؟

8.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است