اتصال


45m
6.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 6 از فصل اول با دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

مردی به نام ها دونگ سو که توسط گروهی از شکارچیان اعضای بدن ربوده شده و یکی از چشمان خود را از دست می‌دهد. ها دونگ سو به زودی متوجه می‌شود که چشم او به بدن یک قاتل زنجیره‌ای پیوند زده شده و حال او به طرز اسرارآمیزی می‌تواند آنچه را که این قاتل سریالی می‌بیند، مشاهده کرده و…

درباره

اتصال یک سریال در ژانر جنایی, درام و فانتزی است که توسط کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور کره جنوبی بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به جونگ هه این, کیم هی جون و گو کیونگ پیو اشاره کرد.

عناوین مشابه

خانه شیرین

Sweet Home

هيون، يک دانش آموز دبيرستاني که خانواده اش را در يک حادثه وحشتناک از دست داده است، او مجبور مي شود خانه خود را ترک کند و با واقعيت جديدي روبرو مي شود که در آن هيولاها سعي در نابودي تمام بشريت دارند. حالا او بايد با تمام شانس ها مبارزه کند و سعي کند با ساعت مسابقه دهد تا آنچه را که از نسل بشر باقي مانده است ذخيره کند قبل از اينکه خيلي دير شود.

7.3
ادامه / دانلود

ملکه اشک ها

Queen of Tears

باک هیون-وو وکیلی از حومه‌ی شهر با هونگ هه-این، وارث اصلی یک شرکت بزرگ در کره ازدواج می‌کند و به قولی متقاعد می‌شود تا هرگز اجازه‌ی اشک ریختن او را ندهد. ازدواج و زندگی آنها با عشق شروع شد اما تنها پس از سه سال، مهر و محبت بین آنها محو می‌شود. هیون وو که به عنوان مدیر حقوقی گروه کوئینز فعالیت میکند و با چالش‌های سخت زندگی با همسرش دست و پنجه نرم می‌کند، تصمیم می‌گیرد برای طلاق اقدام کند. در این شرایط سخت آیا آنها می‌توانند عشق قدیمی خود را زنده کنند و زندگیشان را نجات دهند؟

8.5
ادامه / دانلود

راننده تاکسی

سریال راننده تاکسی (Taxi Driver) کیم دو گی فارغ التحصیل آکادمی نیروی دریایی بوده ، اما زندگی او وقتی که مادرش توسط یک قاتل زنجیره ای به قتل میرسد دچار تغییر می شود. بعد از آن او وارد شرکت Rainbow شد و به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار می شود. او صرفا یک راننده تاکسی معمولی نیست بلکه به کمک متخصص آی تی ، گو یون و کانگ ها نا، یک وکیل پرشور و شوق، از جانب قربانی هایی که قانون نتوانسته حق آن ها را بگیرد، انتقام میگیرد…

8.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است