جک رایان


Tom Clancy

55m
کارگردانی شده توسط جان ترنر
8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

لینک های دانلود تا قسمت 6 از فصل چهارم با زیرنویس چسبیده فارسی افزوده شد ...

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک تحلیلگر سیا به نام جک رایان که برای اولین بار وارد یک ماموریت بسیار خطرناک می‌شود. او الگویی را در ارتباطات تروریستی کشف می‌کند که تهدیدی برای نابودی در مقیاس جهانی است و...

درباره

جک رایان یک سریال در ژانر اکشن, درام و هیجان انگیز است که توسط جان ترنر کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به ابی کورنیش, جان کرازینسکی, جان هوگناککر, دینا شهابی, علی سلیمان و وندل پیرس اشاره کرد.

عناوین مشابه

چرنوبیل

Chernobyl

در ۲۶ آوریل ۱۹۸۶، انفجار و آتش‌سوزی بزرگ در نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل واقع در اتحاد جماهیر شوروی، یکی از تلخ‌ترین فجایع انسانی تاریخ را رقم زد. آتش‌نشان‌ها و کارگران نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل، برای کنترل فاجعه انفجار رآکتور در این نیروگاه، زندگی خود را به خطر می‌اندازند و یولانا ناامیدانه تلاش می‌کند که والری را از خطر وقوع انفجار دوم در این نیروگاه مطلع سازد. والری نقشه‌ای دقیق را برای برطرف کردن آلودگی نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل تدارک می‌بیند. از سوی دیگر، لیودمیلا هشدارهای مربوط به قرار گرفتن آتش‌نشان‌ها در معرض تشعشعات رادیواکتیو را نادیده می‌گیرد و…

9.4
ادامه / دانلود

خاطرات خون آشام

The Vampire Diaries

داستان سریال راجب دو برادر خون آشام به نام‌های استفن و دیمن است، برادرانی که زندگی جاودانه دارند و برای اینکه مردم متوجه این مسئله نشوند به شکل مداوم در حال تغییر مکان هستند. این دو برادر حالا به ویرجینیا بازگشته‌اند، جایی که در آنجا تبدیل به خون آشام شده اند. داستان از جایی جالب می‌شود که یک دختر در میان این دو برادر قرار می‌گیرد.

7.7
ادامه / دانلود

نظرات

29 فوریه 2024

Murph

خیلی گشتم که اینجا رو پیدا کنم، ممنون از سایت خوبتون.

پاسخ

6 مارس 2024

دیس فیلم

سلامت باشید، از لطف و محبتتون سپاسگذاریم.

پاسخ
29 اکتبر 2023

جعفر

فیلم و سریال به اصطلاح شما بازبینی شده، عضویت تلگرام و زنگوله اش برای چیست؟

پاسخ

29 اکتبر 2023

دیس فیلم

عناوینی که در سایت منتشر میشن، در تلگرام هم به کاربرا اطلاع رسانی میشه، خیلی ها از طریق تلگرام سایت رو دنبال میکنن.

پاسخ