دکتر مرگ


کارگردانی شده توسط پاتریک مکمانوس
7.9 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خواهید دید بیمارانی که برای عمل جراحی ستون فقرات وارد اتاق عمل دکتر کریستوفر دوانتش میشوند، معمولا یا دچار معلولیت شده یا زنده از اتاق عمل خارج نمیشوند. در این میان و با ادامه این وضع، دو جراح دیگر و یک دستیار وکیل دادگستری برای متوقف کردن این دکتر ترسناک وارد عمل شده و…

درباره

دکتر مرگ یک سریال در ژانر جنایی, درام و هیجان انگیز است که توسط پاتریک مکمانوس کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به الک بالدوین, جاشوا جکسون و کریستین اسلیتر اشاره کرد.

عناوین مشابه

مبارز

Warrior

در سال ۱۸۷۰ یک جوان چینی به نام آحسام وارد شهر سانفرانسیسکو می‌شود. آحسام که یک استاد هنرهای رزمی است، به منظور پیدا کردن خواهرش از چین به آمریکا سفر کرده است. او از همان ابتدای ورودش و پس از درگیری با ماموران گمرک نشان میدهد که یک چینی عادی نیست. سپس به دلیل مهارت‌های مبارزه‌‌اش او را وارد یکی از باندهای مافیایی چینی به نام هاپ‌وی در محله چینی‌ها می‌کنند، چیزی که ناخواسته او را وارد جنگ میان تانگ‌ها (مافیای چینی) می‌کند. از طرفی تنش میان قشر کارگر ایرلندی و مهاجران پرتعداد چینی روز به روز بیشتر می‌شود. از آنجایی که چینی‌ها با قیمتی بسیار پائین‌تر کارهای آنها را انجام می‌دهند، بسیاری از کارگران ایرلندی بیکار شده‌اند. آحسام که اکنون در برهه‌ای حساس از تاریخ شهر سانفرانسیسکو وارد آن شده و در جستجوی خواهرش می‌باشد، خیلی زود متوجه می‌شود که ..‌.

8.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است