سقوط


1h 21m
کارگردانی شده توسط سجاد پهلوان زاده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 9 افزوده شد...

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه سریال : آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شوند؛ اما انگار حقیقت این سفر چیز دیگری است…

درباره

سقوط یک سریال در ژانر خانوادگی و درام است که توسط سجاد پهلوان زاده کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور ایران بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به پدرام شریفی, حمید فرخ نژاد, عباس جمشیدی فر و وحید آقاپور اشاره کرد.

عناوین مشابه

نیسان آبی

Blue Nissan (IR)

همانگونه که اشاره کردیم داستان این سریال قرار است سبکی کمدی داشته باشد. در حقیقت داستان این اثر در رابطه با یک راننده است که با نیسان آبی کار می کند . او وضع مالی مناسبی ندارد . اما یک اتفاق باعث می شود تا او ثروتمند شود . اما در این بین داستانها و اتفاقات دیگری رخ می دهد که باعث می شود تا مسیر زندگی او به طور کلی دگرگون شود ….

4.3
ادامه / دانلود

بی گناه

خلاصه سریال : داستان سریال بی گناه از این قرار است که بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می گردد ، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه ای قرار می دهد، موقعیتی بسیار عجیب...

6.6
ادامه / دانلود

تی ان تی

TNT

ویژه برنامه نوروزی تی‌ان‌تی با اجرای حامد آهنگی در شب سال نو و در طول ایام عید مسابقه بزرگ و پرچالشی را برای بینندگان به نمایش می‌گذارد. بخش‌های مختلف و پرهیجان این برنامه شامل اجرای زنده‌ موسیقی، گفتگو و چالش‌های جذاب با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خواهد بود…

3.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است