شانتارام


52m
7.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 12 (دوبله فارسی) از فصل اول افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه سریال : یک معتاد به هرویین که به جرم سرقت به زندان افتاده فرار می کند و در محله های فقیرنشین بمبئی به عنوان یک پزشک فعالیت می کند. پیوندهای او با دنیای خلافکاران باعث می شوند او از افغانستان سردربیاورد و در آنجا با یک رئیس مافیا که گرفتار نبردی با مجرمان روسی شده شراکت می کند.

درباره

شانتارام یک سریال در ژانر اکشن و جنایی است که توسط کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به آلوین مهاراج, آنتونیا دسپلات و الکساندر سیدیگ اشاره کرد.

عناوین مشابه

فلش

فردی به نام بری آلن که پس از انفجار در آزمایشگاه استار و قرار گرفتن در معرض ذرات شتاب دهنده به کما می رود؛ بری چند ماه بعد از کما خارج شده و متوجه سرعت و قدرتی عجیب در درون خود میشود؛ اما وی به زودی متوجه میشود تنها کسی نیست که در هنگام انفجار، قدرت فرا انسانی به دست آورده و افراد دیگری نیز هستند که این قدرت را به دست آورده اند اما در راه درستی از آن استفاده نمیکنند.بنابراین بری آلن با آزمایشگاه استار همکاری کرده و مامور میشود تا از مردم شهر در برابر حوادث ناگوار مراقبت کرده و…

7.6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است