شی هالک : وکیل دادگستری


35m
کارگردانی شده توسط جسیکا گائو
5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 9 زیرنویس چسبیده و 9 دوبله از فصل اول افزوده شد..

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه سریال : در مورد جنیفر والترز وکیل جوانی است که در میانه سی سالگی خود، ویژگی های ابر قهرمانی هالک شگفت انگیز را به دست می آورد و...

درباره

شی هالک : وکیل دادگستری یک سریال در ژانر اکشن, کمدی و ماجراجویی است که توسط جسیکا گائو کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به تاتیانا ماسلانی, چارلی کاکس و مارک روفالو اشاره کرد.

عناوین مشابه

ماندالوریان

The Mandalorian

نام سریالی فانتزی و علمی تخیلی می‌باشد که توسط جان فاورو ساخته شده است. داستان این سریال که در دنیای خیالی جنگ ستارگان در جریان می‌باشد ، درباره‌ی یک تفنگدار تنها به نام ماندالورین است که درد و رنج‌های بسیاری را کشیده هست و در یک کهکشان دورافتاده خارج از قلمروی جدید سرگردان می‌باشد و سعی دارد به هدف خود برسد.

8.7
ادامه / دانلود

فرزندان شن

Children of Dune

پس از سالها جنگ و خونریزی بین دو امپراطوری بر سر تسخیر کائنات و تسلط تمام بر تمدن شناخته شده، “پل مدیب” از خاندان (آتردیس) پیروز شده و به عنوان رهبر بلا منازع بر سراسر کائنات فرمانروایی می کند.مرکز حکومت وی سیاره کویری به نام (آراکیس) که ساکنانش را قبایل بادیه نشین موسوم به “فرمن ها” تشکیل می دهند بعضی از قبایل مخالق تغییرات اکوسیستمی است که “پل” انجام داده و مقاومت میکنند چون ادامه این روند باعث می شود.

7.3
ادامه / دانلود

نظرات

2 نوامبر 2022

امیرخان

بدون سانسوره؟!

پاسخ