صدای درب کلبه


1h 40m
کارگردانی شده توسط ام. نایت شیامالان
6.4 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در حین تعطیلات در یک کلبه دورافتاده ، یک دختر و خانواده اش توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می‌شوند که از آن‌ها می‌خواهند برای جلوگیری از آخرالزمان، تصمیمی غیر قابل تصور و غیرممکن بگیرند اما…

درباره

صدای درب کلبه یک فیلم در ژانر ترسناک, دلهره آور و رازآلود است که توسط ام. نایت شیامالان کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و چین بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به دیو باتیستا، جاناتان گروف، روپرت گرینت اشاره کرد.

عناوین مشابه

طعمه شیطان

خلاصه فیلم : کلیسای کاتولیک در واکنش به افزایش جهانی موجودات اهریمنی، مدارس جن‌گیری را برای آموزش کشیشان در آیین جن‌گیری بازگشایی می‌کند. در این میان یک راهبه جوان به نام خواهر آن (با بازی ژاکلین بایرز) تلاش می‌کند تا وارد این میدان نبرد شود. اگرچه راهبه‌ها از انجام جن‌گیری منع می‌شوند اما پدر کوئین موافقت می‌کند به او آموزش دهد. حال خواهر آن به همراه پدر دانته وارد خط مقدم شده و خود را در نبردی برای نجات روح دختری جوان می‌بیند که معتقد است توسط همان شیطانی تسخیر شده که سال‌ها پیش مادرش را عذاب می‌داد و…

5.2
ادامه / دانلود

فایر استارتر

خلاصه فیلم : دختری به نام چارلی، یک توانایی منحصر به فرد دارد: او می تواند با قدرت ذهن خود آتش بیفروزد. پدرش در سنین کم به او آموزش می دهد که چگونه این توانایی خود را مهار کند؛ اما وقتی چارلی یازده ساله می شود، کنترل کردن آتش روز به روز سخت تر می شود. یک مامور مخفی مرموز این خانواده را پیدا می کند و تلاش می کند برای همیشه جلوی دخترک را بگیرد، اما چارلی نقشه های دیگری در سر دارد.

4.6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است