عشق زیر درخت لیمو


1h 28m
کارگردانی شده توسط جان مورلوفسکی
6.1 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

عکاسی جوان به نام بککه تصمیم می‌گیرد برای شرکت در یک مسابقه عکاسی به جزیره سرنیتی سفر کند. در این میان بک با اقامت در مزرعه درخت لیموی جذاب شهر، با صاحب خشن اما خوش‌تیپ آن، جاشوا، ملاقات کرده و…

درباره

عشق زیر درخت لیمو یک فیلم در ژانر عاشقانه و کمدی است که توسط جان مورلوفسکی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به مدیسون بولاک، آنتونی کونز، کیسی اوکیف اشاره کرد.

عناوین مشابه

من نفرت انگیز 4

Despicable Me 4

در چهارمین قسمت از فرانچایز محبوب من نفرت انگیز، گرو و لوسی و دخترانشان باید به عضو جدید خانواده یعنی گرو جونیور خوش آمد بگویند، عضوی که وظیفه ای جز عذاب دادن پدرش ندارد. در همین حال گرو و خانواده اش باید با یک دشمن جدید که آنها را تهدید میکد مقابله کنند.

ادامه / دانلود

پالی گو

خلاصه فیلم : یک نخبه جوان در زمینه هوش مصنوعی به نام پاولی گو توسط یک آزمایشگاه روباتیک مشهور در جهان, رد می‌شود. حال پاولی گو همان کاری را می‌کند که هر نوجوان عاقلی که به جای او باشد انجام می‌دهد! او یک ماشین را می‌دزدد و به سمت شمال مینه‌سوتا حرکت می‌کند تا پروفسوری را که او را رد کرده است, پیدا کند.

5.2
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است