پسران بد تا ابد


Bad Boys for Life

2h 4m
کارگردانی شده توسط بلال فلاح و عادل الاربی
6.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

ماجراهای مایک و مارکوس را دنبال می‌کند که بعد از سال‌ها و به خاطر وقوع قتل‌هایی که مربوط به یکی از پرونده‌های قدیمی است، دوباره مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند.

درباره

پسران بد تا ابد یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و کمدی است که توسط بلال فلاح کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2020 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به الکساندر لودویگ, پاولا نونز, تریسا رندل, جو پانتولیانو, جیکوب اسکیپیو, چارلز ملتون, دی‌جی خالد و کیت دل کاستیلو اشاره کرد.

عناوین مشابه

بچه رئیس 1

خلاصه انیمیشن : انیمیشن بچه رئیس داستان زندگی خود را زمانی که یک پسر بچه ی 7 ساله بود تعریف می کند . او به نحوی نسبت به زندگی برادر خود که آدم متشخص می باشد حسادت می کند . هنگامی که او از یک ماموریت نزد آغئش پر محبت پدر و مادر خود باز می گردد در مورد توطئه مخفی رئیس کمپانی Puppy که شرکتی در مورد تجارت سگ می باشد اطلاعات کسب می کند . در این توطئ ی بزرگ رد پای برادرش نیز دیده می شود . این عامل باعث دور شدن هر دو برادر از یکدیگر می شود ولی آنها در تلاش هستند تا ثابت کنند ماهیت عشق به گونه ای نیست که در جهان هستی از بین برود . هر دو باید با یکدیگر متحد شوند تا پدر و مادر خود را نجات دهند و ثبات را به هستی بازگردانند .

6.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است