کریپتو


1h 45m
کارگردانی شده توسط جان استالبرگ جونیور
5.2 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : یک بازرس درستکار در “وال استریت” است که در حین تحقیق در رابطه با بانک مورد اعتماد شهر، متوجه حضور شبکه‌‌ ای از فعالیت‌ های مالی غیرقانونی می‌ شود. حالا سعی دارد تا مانع فعالیت این شبکه بزرگ شود و …

درباره

کریپتو یک فیلم در ژانر جنایی, درام و هیجان انگیز است که توسط جان استالبرگ جونیور کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2019 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به بو کنپ, جیل هنسی و لوک همسورث اشاره کرد.

عناوین مشابه

شکست ناپذیر 3 : رستگاری

خلاصه فیلم : «بویکا» نام زندانی ای است که سابق بر این قهرمان بوکس بوده و از پس یک صدمه از مسابقات کنار گذاشته شد و تنها زندان را تمیز میکرد. اما روزی طی یک فراخوانی در زندان تحت عنوان بهترین مبارز که جایزه اش هم حکم آزادی شخص برنده بود، بویکا با وجود آسیبی که داشت ،برآن شد که در این مسابقات شرکت کند اما…

7.4
ادامه / دانلود

لو

خلاصه فیلم : فیلم هنگامی آغاز می شود که یک دختر جوان بطور ناگهانی در طی یک طوفان بزرگ ربوده می‌شود. مادر او در حالی که هیچ راه دیگری برایش باقی نمانده است، ناامیدانه با کمک همسایه‌ی خود که یک پیرزن مرموز است رد این آدم ربا را دنبال می‌کنند و در طول این ماجراجویی اسرار تاریکی که برای مدت‌ها نهان بوده‌اند فاش می‌شوند.

6.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است