کیک بوکسور 2 : تلافی


1h 50m
کارگردانی شده توسط دیمیتری لوگوتتیس
5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک سال پس از اتفاقات فیلم کیک‌بوکسور انتقام ، کرت به خود قول داده دیگر به تایلند بازنگردد. اما زمانی که او در حال آماده‌سازی برای مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی هست ، خود را در شرایطی می‌بیند که مجبور به بازگشت است و…

درباره

کیک بوکسور 2 : تلافی یک فیلم در ژانر اکشن و درام است که توسط دیمیتری لوگوتتیس کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2018 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به الن موسی, سارا مالاکول لین و ماکسیم ساواریا اشاره کرد.

عناوین مشابه

1917

1917

بهار سال ۱۹۱۷ و در اوج جنگ جهانی اول در شمال فرانسه، دو سرباز جوان انگلیسی به نام‌های اسکافیلد و بلیک به مأموریتی غیرممکن میروند. ماموریت آن ها رساندن پیامی مهم به یک گردان ۱۶۰۰ نفری انگلیسی برای جلوگیری از ورود آن‌ها به کمین مرگبار دشمن. این درحالی است که زمان به سرعت برای آن‌ها در حال سپری شدن است.

8.2
ادامه / دانلود

تلقین

Inception

کاب، دزدی ماهر است که با استفاده از تکنولوژی خواب مشترک به ضمیر ناخودآگاه افراد نفوذ می کند و افکار و رازهای ارزشمند آنها را می دزدد. هدف جدید او مدیرعامل شرکت بزرگی است، اما کاب این بار نقشه جدیدی در ذهن دارد. او در این راه از گروهی جدید و حرفه ای برای رسیدن به هدفش کمک می گیرد، اما همه چیز آنطور که باید پیش نمی رود.

8.8
ادامه / دانلود

انتقام جویان

The Avengers

لوکی برای راه اندازی حکومت یکپارچه خود در کهکشان در صدد تسخیر زمین بر می‌آید و یک منبع قوی انرژی با قدرتی ناشناخته بنام تسراکت را از شیلد می‌رباید تا بتواند به کمک آن ارتش ویرانگرش را که چیتاوری نام دارد وارد زمین کند. تلاش‌های نیک فیوری، ماریا هیل و دیگر افراد شیلد فایده‌ای ندارد و لوکی به همراه مکعب ساختمان را ترک می‌کند و...

8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است