فرشته های معمولی


Ordinary Angels

1h 56m
کارگردانی شده توسط جان گان
7.6 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

داستان فیلم که برگرفته از اتفاقات واقعی است، راجب یک آرایشگر است که به تنهایی کل جامعه را گرد هم می‌آورد تا به پدری بیوه که دخترش به شدت بیمار است کمک کند.

درباره

فرشته های معمولی یک فیلم در ژانر درام است که توسط جان گان کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2024 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آلن ریچسون, آندریا دل کامپو, اریک آتاواله, استفانی سای, ایمی اکر, پل اسیامبر, تامالا جونز و درو پاول اشاره کرد.

عناوین مشابه

زندگی داستانی ای.جی.فیکری

خلاصه فیلم : صاحب یک کتابفروشی به نام ای.جی. فیکری (با بازی کونال نایر) است که پس از مرگ غم‌انگیز همسرش هم از نظر عاطفی و هم از نظر مالی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. اما همانطور که ای.جی. تلاش می‌کند تا فروشگاه خود را سرپا نگه دارد، ارزشمندترین دارایی او، مجموعه‌ای از اشعار ادگار آلن پو، دزدیده می‌شود که این موضوع شرایط ای.جی. را بدتر از قبل می‌کند. ولی در این میان ظاهر شدن یک بسته مرموز در داخل کتابفروشی همه چیز را تغییر داده و…

6.5
ادامه / دانلود

تگزاس تصادفی

Accidental Texan

یک دانشجوی جوان به نام اروین که اولین پروژه بازیگری خود را انجام می‌دهد اما زمانی که همه چیز آنطور که اروین انتظار دارد، پیش نمی‌رود، تصمیم می‌گیرد به تگزاس سفر کند. در این میان ماشین اروین خراب می‌شود ولی چون پول کافی برای تعمیر آن را ندارد، پیشنهاد مرل، یک حفار چاه نفت محلی را برای همکاری می‌پذیرد. اما به زودی مشخص می‌شود که مرل تقریبا ورشکست شده و نمی‌تواند صورت‌حساب‌هایش را بپردازد. حال هر دو مرد در تنگنایی ناامید کننده قرار گرفته و تنها امید آن‌ها استعداد بازیگری اروین برای فریب دادن بانک و یک شرکت نفتی فاسد است که…

5.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است